לשירות אדיב ומקצועי בכל הארץ, אנא חייגו:  הראל 054-4800588  |  זיו 052-8776565

דוקרנים נגד יונים

חדשנית | מהירה | בטוחה

פתרון יעיל בהרחקת יונים מאזור המגורים

צרו קשר ונשמח לעזור לכם להרחיק את היונים

מתלבטים וצריכים עזרה?

דף הבית » דוקרנים נגד יונים

דוקרנים להרחקת יונים

מבצעי החודש

דוקרנים נגד יונים
דוקרנים להרחקת יונים

דוקרנים נגד יונים

בסיס פוליקרבונט
קוצים מנירוסטה
צפיפות גבוהה
30 ש"ח למטר

לא כולל מע"מ ומשלוח

דוקרנים נגד יונים

בסיס פוליקרבונט
קוצים מנירוסטה
צפיפות גבוהה
מינימום 50 מטר – 25 ש"ח למטר

לא כולל מע"מ ומשלוח

מחפשים פתרון נגד יונים?

קבורים בים של לשלשת ולא יודעים מה לעשות? רוצים להרחיק את היונים מבלי לפגוע בהן? בדיוק לשם כך אנו מציעים דוקרנים נגד יונים ושירותי הרחקת יונים מקצועיים. בשיטה זו תוכלו להבריח את היונים לצמיתות מבלי הצורך לבוא אתן במגע, שכן הן אפילו לא תתקרבנה למקום. 

סוגי הדוקרנים 

דוקרנים נגד יונים מיוצרים מחומרים שונים כמו נירוסטה, פלסטיק או פח. דוקרני הפלסטיק הם הזולים ביותר ואנשים אוהבים לרכוש אותם, אך לעתים הם מתבררים כבלתי יעילים במיוחד, ולכן כדאי יותר לרכוש דוקרנים מנירוסטה.

גובה הדוקרנים הנכון בדרך כלל הוא 10 סנטימטרים, משום שגובה היונה הממוצעת הוא כ-6 סנטימטרים.

דוקרנים להרחקת יונים

היונים חיות בקרבנו שנים רבות. לעתים נחמד לראות בשטח עירוני יונה המקוננת על אדן החלון או להקריא סיפור לילד על יונה עם עלה של זית. אבל למעשה, היונים מהוות לא פעם מטרד סביבתי חמור.

התרבות של יונים היא גם מתכון בטוח להתרבות הלשלשת שלהן הגורמת לריח רע, פוגעת באסתטיקה, מכריחה אותנו לבזבז כמויות בלתי רגילות של חומרי ניקוי והעיקר – מפיצה מחלות. כדי להתגבר על הבעיה אחת ולתמיד קיימות שיטות שונות להברחת יונים, חלקן יעילות וחלקן בלתי יעילות.

שיטות בלתי יעילות להברחת יונים

שיטות בלתי יעילות להברחת יונים עוברות מפה לאוזן בין השכנים, אך אינן מסייעות בפתרון הבעיה. אחת השיטות היא תליית שקיות מים או בקבוקים בסמוך לחלון מתוך כוונה להבריח את היונים. היונה לא באמת פוחדת משקית או בקבוק המתנדנדים להם ברוח, ולכן שיטות אלה בלתי יעילות.

שיטות נוספות מיועדות לסנוור את היונים ולהבריח אותן כמו עטיפת המעקה בנייר אלומיניום או תליית דיסקיםשיטות אלה גורמות לכם לעבודה מיותרת, משום שהיונים לא באמת מסתנוורותקיימות גם שיטות נעימות פחות כמו פיזור דבר או רעל. דרכים אלה אכזריות ועלולות להמית יונים ובעלי חיים אחרים בסביבה.

דוקרנים נגד יונים ושיטות אחרות

קיימות שיטות ירוקות שאינן פוגעות בבעלי החיים. אחת הדרכים האלה היא הצבת דוקרנים נגד יונים. דוקרנים מחומרים שונים כמו נירוסטה מונעים מהיונים להגיע לאזור ולקונן. דוקרנים נגד יונים מסמנים ליונים שהסביבה אינה מתאימה לקינון ולמחייה, ולכן הן עוזבות את המקום.

דרכים נוספות למלחמה ירוקה ביונים הן הרחקת יונים חשמלית ורשת נגד יונים. מרחיק היונים האלקטרוני הוא בעצם שדר המשמיע ליונים צלילים בלתי נעימים וגורם להן לעזוב את המקום. רשת נגד יונים פועלת באופן דומה לזה של הדוקרנים. היא אינה יוצרת ליונים סביבת קינות מתאימה, והן עפות לחפש.

למידע נוסף פנו לגל ירוק בטלפון 08-8690359

 

צרו קשר ונשמח לעזור לכם להרחיק את היונים