לשירות אדיב ומקצועי בכל הארץ, אנא חייגו:  הראל 054-4800588  |  זיו 052-8776565

הדברה אלקטרונית

הדברה אלקטרונית

חדשנית | מהירה | בטוחה

הדברה אלקטרונית

חדשנית, מהירה ובטוחה

מתלבטים וצריכים עזרה? השאירו פרטים ונחזור אליכם

מתלבטים וצריכים עזרה?

דף הבית » מהי הדברה אלקטרונית

הדברה אלקטרונית

הדברה אלקטרונית הינה הפתרון האידיאלי לטיפול במזיקים שונים בצורה ירוקה וללא סיכונים בריאותיים וסביבתיים. 
הדברה בשיטה האלקטרונית, נוצרה בשביל לתת מענה אקולוגי וירוק להרחקת מזיקים, בצורה יעילה וחסרת סיכון – להבדיל משיטות ההדברה המסורתיות.

הדברה בשיטה מסורתית למול אלקטרונית

שיטות ההדברה המסורתיות והמוכרות כוללות בדרך כלל שימוש ברעלים, מוצקים, נוזלים וגזים, שלרוב מכילים חומרים המסוכנים מאוד לבני אדם, חיות מחמד ואף לאקולוגיה והסביבה.

עם השנים, פיתחו המזיקים חוסן לסוגי הרעלים הקיימים בשוק ההדברה, ובהתאם, המדבירים נאלצים לעבור לשימוש בחומרים חזקים יותר ובכך להגביר את הסיכון והחשיפה שלנו והסביבה.

בנוסף לכל, חומרי ההדברה המסורתיים חושפים אותנו, דרי המקוםלרעלנים ולעיתים אף לחומרים רדיו אקטיביים, העלולים לגרום לסיבוכי בריאותקשיי נשימה, מחלות, ואף לסרטן.

לעומת זאת, הדברה אלקטרונית וירוקה פועלת מהצד המושכל של הנושא, דרך היכרות מדעית של המזיק אליו מכוונת ההדברה, דפוסי התנהגותו, דפוסי הרבייה, מקומות מסתור, בתי גידול, רגישותו לגלי קול, גלי אור ועוד היבטים רבים.

בעזרת הדברה אלקטרונית ומתוך ידע זה אנו יודעים באיזה כלים נוכל להרחיק את המזיק ולגרום לו לנטוש את המקום בו אינו רצוי.

זאת ועוד, כאשר הרחקת המזיקים אינה כרוכה בטיפול בחומרים מסוכנים, אינה מזיקה לבעלי חיים שאין ברצוננו להטריד, כמו חיות מחמד או חיות משק, וכמובן ללא פגיעה כלל באקולוגיה ובסביבה.

יתרון נוסף הוא שאין צורך לפנות את המקום או לנקות אותו בייסויות בסיום ההדברה האלקטרונית. מאחר ואין פריסת חומרים רעילים, אין צורך בפינוי המקום הנגוע בשביל פעילות ההדברה עצמה, דבר הגוזל זמן ומשאבים לכשעצמו, אין צורך בהמנעות מנקיון שוטף של המקום, שכן, בהדברה רגילה נקיון עלול לנקות גם את הרעלים ולהחליש את האפקטיביות שלהם.

למתי מתאימה ההדברה?

הדברה אלקטרונית נמצאה יעילה כנגד רוב המזיקים – החל מהרחקת עטלפים, יונים ועד להרחקת חתולים.

הדברה אלקטרונית לעסקים

להדברה אלקטרונית יתרונות רבים, מעבר לחשיבות האקולוגית ובייחוד לבתי עסק ציבוריים.

מבחינה אסטטית, מקום המטופל בהדברה רגילה, עלול לשאת ריחות לא נעימים ואף מטרידים בשל השימוש ברעלים. ניתן לפעמים להבחין במלכודות, ברעל המפוזר בפינות, בחרקים מתים, בפגרי בעלי חיים ועוד סממנים לא נעימים הגורמים למתבונן פשוט לקום ולעזוב את המקום בשאט נפש.

לעומת הדברה רגילה המצריכה רענון וחזרה על הפעולה בכל כמה חודשים, הדברה ירוקה פועלת לאורך שנים וברציפות ללא הזדקקות לתחזוקה וללא צורך בהתחשבות בסדר היום של דרי המקום, מאחר ואין הם מוטרדים מנוכחות ציוד ההדברה הירוקה, כך שפעולת הרחקת המזיקים היא תמידית וללא חלון הזדמנות למזיק לחזור לאיזור ממנו הורחק
.

מאחר וההדברה הירוקה מרחיקה ואינה הורגת, אין צורך בפינוי פגרים וגופות של מזיקים, דבר שלעצמו גורם לריחות צחנה, לריכוז חיידקים, מזיקים נוספים מחלות וכיוצא בזאת.

הדברה אלקטרונית היא הדרך הנכונה, היעילה והבריאה ביותר לטיפול במזיקים.

הדברה ירוקה מתאימה לכל אחד, בין אם לקוח פרטי המעוניין בהדברה ביתית, ובין אם לקוח עסקי בכל סדר גודל ותחום.

למידע נוסף על הדברה אלקטרונית התקשרו כעת או השאירו הודעתכם ונשוב אליכם בהקדם.

הדברה אלקטרונית

צרו קשר ונשמח לעזור לכם בהרחקת המטרד