לשירות אדיב ומקצועי בכל הארץ, אנא חייגו:  הראל 054-4800588  |  זיו 052-8776565

הרחקת עטלפים

הרחקת עטלפים אלקטרונית

חדשנית | מהירה | בטוחה

באמצעות מכשיר אולטרסוני להרחקת עטלפים  – הפתרון היעיל באמת

הרחקת עטלפים אלקטרונית

חדשנית | מהירה | בטוחה

באמצעות מכשיר אולטרסוני להרחקת עטלפים – הפתרון היעיל באמת

צרו קשר ונשמח לעזור לכם להרחיק את העטלפים

מתלבטים וצריכים עזרה?

דף הבית » סוגי עטלפים בישראל

סוגי עטלפים בישראל

קיימים כ- 115 סוגי עטלפים ו1200 מינים. חשיבותם האקולוגית של היונקים המעופפים היא גדולה הן של אוכלי הפירות והן של אוכלי החרקים. בתרבויות שונות עטלפים נקשרו לאופל ורשע גם בשל היותם פעילים בלילה וגם מראם המפחיד.

עטלפים בישראל

קיימים 33 מינים של עטלפים בארץ. עטלף פירות מצוי הוא אחד מהם והשאר הם עטלפים אוכלי חרקים.

  • עטלפי פירות- בתקופה מסוימת בארץ בשנות ה50 הייתה התרבות גדולה של עטלפי פירות והם הוצהרו כמזיקים לחקלאות. הפתרון למיגור העטלפים היה סגירת מערות ועישונם בחומר קוטל חרקים.כתוצאה מכך מתו רבבות של עטלפי פירות וכן עטלפי חרקים. בשנות ה-90 הוכרזו העטלפים כחיה מוגנת. עטלפי פירות מפיצים את זרעיהם של עצים ופרחים על פני שטח רב , כך הם יוצרים יערות גדולים. אפשר למצוא עטלפי פירות לא רק בשטחים פתוחים ובמערות אלא גם קרוב לביתנו, ברחובות הומים במרכזי הערים. עטלפי הפירות יוצאים בלילה לחפש אוכל. הם גורמים לנזק ל קירות הבניינים ע"י יריקת נוזל דביק שמקורו בשאריות הפרי. כתמים אלו מכערים את הבניין וקשה מאוד להסירם.

 

  • עטלפי חרקים- קטנים יחסית מעטלפי פירות. הם ניזונים ממגוון של חרקים. הם חשובים לאקולוגיה . הם מחליפים חומרי הדברה רעילים נגד חרקים .הם משמשים כמדבירים טבעיים. הם מסוגלים לטרוף אלפי חרקים מזיקים מדי לילה. על ידי כך הם מגנים על הצמחים ואף עוזרים לחקלאות מפני מזיקים.

    נתקלתם בבעיית עטלפים בסביבת הבית? מחפשים מידע נוסף אודות הרחקת עטלפים ירוקה? צרו קשר ונשמח לסייע.

צרו קשר ונשמח לעזור לכם להרחיק את העטלפים