לשירות אדיב ומקצועי בכל הארץ, אנא חייגו:  הראל 054-4800588  |  זיו 052-8776565

הרחקת יונים אלקטרונית

חדשנית | מהירה | בטוחה

באמצעות מכשיר אולטרסוני להרחקת יונים  – הפתרון היעיל באמת

הרחקת יונים אלקטרונית

חדשנית | מהירה | בטוחה

באמצעות מכשיר אולטרסוני מתקדם –
יעיל בהרחקת מטרד היונים

צרו קשר ונשמח לעזור לכם להרחיק את היונים

מתלבטים וצריכים עזרה?

דף הבית » הרחקת יונים במודיעין ושוהם

הרחקת יונים במודיעין ובשוהם

זקוקים לשירותי הרחקת יונים במודיעין ושוהם? על גגות בניין המגורים שלכם באזור מודיעין שוהם או סביבתה ישנה התקהלות יונים מטרידה? אל חשש חברת גל ירוק הינה החברה המקצועית והמנוסה ביותר בכל הנוגע עבור הרחקת יונים, הדברת עכברים ומזיקים אחרים באזור מודיעין וסביבתה.

בעבר הלא רחוק כל כך יונים שימשו כאמצעי להעברת מסרי מידע בין ימים ארצות ויבשות. באותם ימים בעבר יונים היו נחוצות מאוד בקרבתם של בני אדם ועל כן היו אהודות עליהם במיוחד.

כיום יונים בתהליך התערבותם של בני אדם הפכו למטרד מאחר והן מתגודדות בלהקות המייצרות כמות לשלשת ופסולת בכמויות אדירה באזורים בהן הן מקננות, על כן ברוב המקרים אין ברירה אלא להשתמש באמצעי הרחקת יונים ולשכור שירותי הרחקת יונים מקצועית המתמחה בכל הנוגע לטיפול במטרד הציפורים.

הרחקת יונים במודיעין – ללא רעלים!

יונים מתמקמות בעיקר על גגות בתים. הן גורמות על פי רוב לכלוך, ריח רע אבל גם הרבה מעבר לכך, יונים גורמות להעברת טפילים שונים דוגמאת כינים, פרעושית וקרציות כמו שגם שאר מחלות המסוכנות לחיי אדם.

נזקיהם של יונים מתגלים רק כאשר הן כבר הופכות את אזור מגורינו למקום קינון.

הרחקת יונים מבית חברת גל ירוק הינה בראש ובראשונה מיועדת למנוע את התנחלותן בקרבת אזור מגורינו ולאחר מכן נוקטת בפעולות המיועדות להרחקתן לצמיתות ולמנוע סיבות עבורן לחזור ולשוב לאותו מקום.

הרחקת יונים במודיעין ומניעת חזרתן נחשבת לאמצעי הומניטארי הנועד למנוע מנזקי יונים להשתכן בעיקר במקום האהוב עליהם למשכן גגות הבתים.

כיום רוב העוסקים בנושאי הרחקת יונים במודיעין ובכל הארץ מתמחים בהנחת כלים של הרחקת יונים ומעדיפים לבחור באמצעים שאינם פוגעים בגופם של בע"ח כמו התקנת רשת נגד יונים להגנה על גגות בניינים, פיזור דוקרנים גמישים ומתיחת חוטי מלכודות להתריעתן.

כיום בניגוד לעבר רוב רובם של העוסקים בנושאי הרחקת יונים עושים ככל הניתן בכדי לא לפגוע במושא הרחקתם. 

עבור הרחקת יונים במודיעין ושוהם חברת גל ירוק הינה האמינה והמשתלמת ביותר בכל אזור מודיעין וסביבתה.
אם הנכם זקוקים לשירות הרחקת יונים במודיעין אנא צרו עמנו קשר עוד היום!
זיו : 052-8776565

צרו קשר ונשמח לעזור לכם להרחיק את היונים