לשירות אדיב ומקצועי בכל הארץ, אנא חייגו:  הראל 054-4800588  |  זיו 052-8776565

הרחקת יונים

הרחקת יונים אלקטרונית

חדשנית | מהירה | בטוחה

באמצעות מכשיר אולטרסוני להרחקת יונים  – הפתרון היעיל באמת

הרחקת יונים אלקטרונית

חדשנית | מהירה | בטוחה

באמצעות מכשיר אולטרסוני להרחקת יונים – הפתרון היעיל באמת

צרו קשר ונשמח לעזור לכם להרחיק את היונים

מתלבטים וצריכים עזרה?

דף הבית » סוגי יונים – כיצד אזהה את היונה

סוגי יונים בישראל

סובלים ממטרד היונים ורוצים להבין קצת יותר לעומק? שנייה לפני שאתם קוראים לחברה להרחקת יונים או רוכשים רשת נגד יונים, חשוב שתבינו את ההבדלים.

קיימים כ- 300 מיני יונים בעולם. יונים נקראים יוניים בשפה המדעית והם ממשפחת הציפורים. מבנה גופם עבה ויש להם מקור קטן וצר. היונים ניזונים מצמחיה, פירות וזרעים. הגדולים שביונים הם מסוג יונת כתר והקטנים מבניהם הם מסוג יונת קרקע אמריקאית.

סוגי יונים הנפוצים בישראל :

יונת הסלע

יונת הסלע נפוצה מאוד בארצנו. צבעה הוא אפור כחלחל, בטנה אפורה , זנבה כחלחל אפרפר, ובקצהו יש פס שחור .מקורה בצבע אפור כהה ורגליה אפורות. אורך גופה הוא כ- 35 ס"מ. אפשר למצוא את יונת הסלע לאורך חופים ובהרים .היא מקננת במערות ובצוקים תלולים.

יונת ענק

עוד יונה הנפוצה בארצנו היא יונת ענק. צבעה של יונת ענק הוא אפור כחלחל, חזה בצבע חום סגלגל ובקצה זנבה פס שחור עבה.מקורה הוא בצבע זהבהב ורגליה אדומות. משקלה הוא כ- 500 גרם. יונת הענק מקננת באזורי חורשות ומטעים.תזונתה מורכבת מזרעים, נבטים ופירות קטנים.

יונת עצים

יונה נוספת הנמצאת בארצנו היא יונת עצים. צבעה הוא אפור כחלחל, על צאוורה כתם ירקרק, פסי כנפיה קטנים וצרים, וזנבה כחלחל והקצה שלו כהה. אורך גופה הוא כ- 32 ס"מ. תזונתה מורכבת מזרעים ופירות קטנים. אפשר למצוא אותה בעיקר באזורים פתוחים ויערות.

צרו קשר ונשמח לעזור לכם להרחיק את היונים