לשירות אדיב ומקצועי בכל הארץ, אנא חייגו:  הראל 054-4800588  |  זיו 052-8776565

הרחקת חתולים אלקטרונית

חדשנית | מהירה | בטוחה

באמצעות מכשיר אולטרסוני להרחקת חתולים  – הפתרון היעיל באמת

הרחקת חתולים אלקטרונית

חדשנית | מהירה | בטוחה

באמצעות מכשיר אולטרסוני להרחקת חתולים – הפתרון היעיל באמת

צרו קשר ונשמח לעזור לכם להרחיק את החתולים

מתלבטים וצריכים עזרה?

דף הבית » שיטה הומאנית וירוקה ללא רעלים להרחקת חתולים

שיטה הומאנית וירוקה ללא רעלים להרחקת חתולים

חתולים הם ללא ספק חיית בית אהובה במיוחד, אולם יש מקרים רבים בהם חתולים יהוו בעיה ויחשבו על ידינו כמזיקים, ולכן הציבור מעוניין בהרחקת חתולים.

הרחקת חתולים היא בעיה לא פשוטה. החתול הוא חיה נבונה מאוד, בעלת כישורים אתלטיים מרשימים ויכולת הסתגלות מעורר קנאה. חתולים בניגוד לחיות רבות אחרות מסוגלים לקפוץ לגובה רב, לעבור מכשולים שונים ללא מאמץ מיוחד ואינם חוששים מבני אדם.

חתול הוא חיה מוגנה ועל כן יש להשתמש בשיטות הומאניות להרחקת חתולים ללא פגיעה בהם וללא שימוש ברעלים.

שיטות להרחקת חתולים מסורתיות עושות לרוב שימוש במיני רעלים, מוצקים, נוזלים או גזים, המסוכנים מאוד למאכל אדם וכמובן לחייהם של חיות מחמד ולרוב גם מזהמים את הסביבה.
מלבד זאת, רבים כבר השכילו לדעת שהרחקת חתולים בשיטות הרעלים השונות, כבר לא עושות רושם רב על חתולים שידועים בטבע כבעלי יכולת הסתגלות מופתית לכל נגיף או רעל המגיע לקרבם.

שיטות להרחקת חתולים מימי קדם ע"י חומרי הדברה רעילים, מסוכנים לא רק לבני אדם אלא מסוכנים בעצם קיומם במרחב בו מתגורר וחי האדם. הרחקת חתולים ע"י רעלים ,יכולים לגרום לאדם החשוף אליהם באופן תדיר לקשיי נשימה, סיבוכי ריאות ואף סרטן.

הרחקת חתולים ירוקה מבית "גל ירוק" נעשית באמצעות מערכת אלקטרונית מודרנית וחכמה הגורמת לרתיעה ומאלצת את החתול לעזוב את המקום באופן מיידי. כל זאת, ללא שום פגיעה או גרימת נזק לחתול.
רבים מבעלי העסקים כגון: מסעדות, אולמות אירועים, גני ילדים, בתי חולים, חניונים בתים פרטיים ועוד, ינסו שיטות להרחקת חתולים מאזור בית העסק בעזרת מכשולים, ומלכודות, אך אין הם השכילו להבין שהפתרון להרחקת חתולים, פשוט בהרבה ומשתלם לטווח ארוך במיוחד. הרחקת חתולים ע"י שימוש במערכות אלקטרוניות חכמות וירוקות היא השיטה הטובה ביותר .

בחברת "גל ירוק" מאמינים, שהרחקת חתולים נבונה ובריאה יעילה בשימוש אמצעי הרחקה מודרניים חכמים ואסתטיים וזהו גם הכרח עבור שמירת בריאות בני הבית כולו.

צרו קשר ונשמח לעזור לכם להרחיק את החתולים