לשירות אדיב ומקצועי בכל הארץ, אנא חייגו:  הראל 054-4800588  |  זיו 052-8776565

צרו קשר ונשמח לעזור לכם

דף הבית » Blog » מערכת חדשה לחתולים דגם C3

מערכת חדשה לחתולים דגם C3 – גל ירוק - פתרון יעיל ומוכח

מכשיר להרחקת חתולים

מכשיר להרחקת חתולים בטכנולוגית אולטרסאונד מבלי לפגוע בבעלי חיים ובסביבה. המכשיר לא מייצר קרינה מכל סוג שהוא ואינו פוגע/מסוכן לילדים ובוגרים כאחד.

  • המכשיר מוגן מים ברמה של IP54
  • למכשיר שטח הרחקה של 6*10מ' ,בחזית המכשיר 3 רמקולים עוצמתיים,המכשיר ניזון משנאי 12V DC
  • המכשיר מיוצר בישראל

פרוייקטים נבחרים

לוכד עכברים

תעשיה צבאית-עכברים מערכות אלקטרוניות אולטרסוניות

אנגרים/מוסכים של תעשיה אווירית ,בעיות קשות של יונים ,בתוך חלל האנגרים/מוסכים של המטוסים. נסיונות של העובדים, בכול דרך לפתור את הבעיה. לא צלחה! נזקים של עשרות אלפי שקלים! לבסוף הזמנו את חברת "גל ירוק" הותקנו באנגרים/מוסכים של המטוסים. מערכות אלקטרוניות אולטרסוניות דגמים תעשייתים להרחקת יונים. וזה פתר את הבעיה בצורה יוצאת מהכלל !

אושר עד-חתולים מערכות אלקטרוניות אולטרסוניות

סניפי אושר עד כמו המון לקוחות מוסדיים בתחום המזון קרי רשתות שיווק מסעדות אולמות אירועים מפעלים בתי חולים ועוד. סובלים קשות מבעיית חתולים בתוך העסק או מחוץ לעסק. החתולים למעשה במקום שיש מזון זה גורם לבעיה הגיינית קשה מאוד גם מול העובדים, גם מול לקוחות ומשרד הבריאות. הפתרון החוקי והיעיל ביותר זה מערכות אלקטרוניות אוטלרסוניות להרחקת חתולים.וזה אכן מה שהותקן בכול סניפי אושר עד בפריסה ארצית גם מערכת אלקטרוניות אולטרסוניות תעשיתיות וגם בודדות. לשביעות רצון של הלקוח ולאורך שנים.

נמל אשדוד-יונים רשתות

נמל אשדוד לאורך השנים סבלו מבעיה קשה של יונים. בגלל הקרבה לים ואספקה אין סופית של מזון. את הבעיה במקרה שלהם "גל ירוק" פתרו בצורה היעילה ביותר! למניעת כניסת יונים באמצעות רשתות יונים, מסוג פוליתאילן גודל עין 5 ס"מ באישור מכון התקנים. ודוקרנים למנוע מהיונים את האפשרות לעמוד על מעקות המבנה ועל סף הגג בדוקרנים מסוג פוליקרבונט דוקרנים מנירוסטה 40 שורות. שילוב של האמצעים במקרה הזה פתר את הבעיה בצורה מעולה!

תאטרון בית לסין-עטלפים

תאטרון בית לסין בתל אביב סבלו בשנים האחרונות מבעיה קשה של עטלפי פירות כולל יריקות לכלוכים על מבנה התאטרון. באזורים בהם יש עצי פרי מן הסתם בעיית עטלפי הפירות מתגברת, באזורים גם יש סוגי עצי פרי/נוי אסורים לכריתה כגון עצי פיקוס ובתל אביב בפרט. "גל ירוק" הוזמנו למקום ביצענו מיפוי של מקום. הותקנו מערכות אלקטרוניות אולטורסוניות להרחקת עטלפים דגם 3 רמקולים. דבר שהביא לפתרון הבעיה בצורה מושלמת המקום נקי מיריקות/לכלוך של עטלפי פירות!