לשירות אדיב ומקצועי בכל הארץ, אנא חייגו:  הראל 054-4800588  |  זיו 052-8776565

שיטות מכניות ואלקטרוניות להרחקת יונים

במאמר זה נפרוס בפניכם שיטות להרחקת היונים ממסתורי הכביסה, ממרפסות השמש ומהחלונות שלכם. השיטות כוללות אמצעים מכניים ואלקטרוניים והן מתבססות על מכשולים שונים שיגרמו ליונים שהתמקמו במעטפת של דירתכם, לא לרצות לשוב לשם בטווח הזמן הקרוב.

דוקרנים להרחקת יונים

באמצעות דוקרנים, הרחקת יונים מתבצעת עם מגע של היונה, דקירה ובריחה מהחלון או מהמרפסת שלכם. הדוקרנים מותקנים על משטח קשיח שמשמש, הרבה מאד פעמים, לדריכה קבועה של היונים. עקב המגע עם הדוקרנים, היונים לא יקוננו בזמן הקרוב באותו חלון. שיטת הרחקה זו עוזרת רק מול יונים שמקוננות בחלון בפעם הראשונה, לפני שלב התהוות הקינון הקבוע.

רשת טורית להרחקת יונים

רשת אשר בנויה בצורת טור לאורך החלון שלכם. מיועדת לחלון בניין אחד או למספר חלונות, תלוי בהזמנת החיתוך המתאים. הרשת נפרסת על פני מרחב החלונות בו הוזמן השירות, לאורך. יונים שמגיעות לא יצליחו לעבור את הסף שלה ובכך – החלון מוגן מפני יונים. שיטה זו נחשבת לפופולארית ביותר בשוק הרחקת יונים; משתמשים בה דיירים בודדים לצד ועדי בתים וחברות מנהלות שפורסות את הרשת לאורך חלונות הבניין.

שיטות הרחקה חשמליות המתאימות גם לאחר הקינון הקבוע

שיטות אלה אינן גורמות למגע עם היונים אלא להרחקה באמצעות צליל אולטרסאוני, כזה שאינו נמצא בטווח השמע שלנו. אלה מכשירים שההפעלה שלהם נשמעת לנו שקטה וליונים מחרישת אוזניים. יונים ששומעים תדרים נמוכים בוקעים ממכשיר כזה, לא יחזרו לקנן אצלכם שנית. ניתן לרכוש מכשיר שהוא גלאי תנועה, אשר משדר תדרים אולטרסאונים ואלומות אור כאשר היונה מתקרבת. השמעת תדרים אלו ליונה גורמת לה לברוח מהחלון שלכם, בשעה שאתם בכלל לא תשמעו את הסאונד בתדר האולטרסאוני.

הרחקת יונים? רק מחברת "גל ירוק"

אם גם אתם מחפשים את הדרך שלכם להרחיק יונים מחלון המרפסת, ממסתור הכביסה ומכל מקום חיצוני אחר בבית, פנו למומחים של חברת "גל ירוק". בחברת "גל ירוק" יספקו לכם את כל מה שאתם צריכים בשביל ליישם הרחקת יונים. נציגי החברה יבחנו כיצד נראה המבנה שלכם, מה מצב הקינון בו, האם ישנה נוכחות של יונים ובהתאם לכך היא תספק לכם את האמצעי האפקטיבי ביותר עבור המקרה שלכם.