לשירות אדיב ומקצועי בכל הארץ, אנא חייגו:  הראל 054-4800588  |  זיו 052-8776565

הרחקת יונים אלקטרונית מהמרפסת

מדוע יותר ויותר בעלי בתים מעדיפים ליישם הרחקת יונים אלקטרונית ולא לפנות למחוזות הפתרונות המכניים? הדבר נעוץ כמובן בנושא הירוק, לפיו הפתרונות האלקטרוניים נקיים, לא גורמים לפציעה או להרעלה של היונה ועוסקים רק בהרחקה. אבל יש כאן עניין נוסף. אמצעים מכניים דוקרנים על האדן שלו לא יכולים לעזור לכם רק בשלב הקינון. אם משפחת יונים התנחלה על המרפסת שלכם היא תלמד היטב את נקודות הגישה אליה ותצליח לעקוף מכשול זה. אבל עם אמצעים אלקטרוניים גם היא לא תדע להתמודד, וצפויה להסתלק מהחלון שלכם בתוך זמן קצר מרגע ההפעלה. כיצד זה עובד?

מכשיר בתדר נמוך

מכשיר זה משמיע תדרים שאינם בטווח השמע האנושי אבל עבור בעלי הכנף נחשב התדר המושמע לנמוך ביותר. המכשיר מחובר לחשמל ומופעל. הוא מתחיל להשמיע אותות עם הפעלתו. אתם אמנם לא תשמעו אותם, אבל היונים כבר יהיו בהיכון למנוסה. הן יזהו את הרעש, יזהו שמדובר בחלון שלכם ולא יגיעו יותר. מעוניינים לקבל מידע על מכשיר אלקטרוני שמפיץ אור ועובד בתדרים אולטרסאוניים?

גלאי תנועה עם השמעת תדרים אולטרסאונית

מכשיר זה מתפקד כגלאי תנועה על בסיס אינפרה אדום. כשהוא מזהה יונה בתנועה לכיוונן החלון שלכם הוא מתחיל להפיץ אלומת אור ולהשמיע תדרים אולטרסאוניים. היונה צפויה להתנגד, ברפלקס שלה, למיצג המשולב החדש ולא לבוא לקנן אצלכם יותר. מכשיר זה מבוסס הן על אלמנט גילוי היונה והן על אלמנט הרחקה מותנה שמופעל רק לאחר שהגיעה יונה לקנן אצלכם.

על "גל ירוק" חברת הרחקת יונים ומזיקים

גל ירוק מתמחה בהרחקת בעלי חיים מזיקים וטורדניים מסביבת הבית שלכם. לחברה, מבחר פתרונות אלקטרוניים ומכניים לגיבוש נוסחת ההרחקה המתאימה לכם. לחברת גל ירוק ניסיון עם כל סוגי הבתים והיא תסייע לכם למצוא פתרון נאות ליישום הרחקת יונים. הפתרונות שלה לא מצריכים התקנות מסובכות, רק לחבר ולהפעיל אלקטרונית. בחברת גל ירוק מספקים את אמצעי ההרחקה המבוקש ואת ההתקנה ובכך מושלמת הסדרת תשתית הרחקת יונים. הרחקת יונים באמצעים אלקטרוניים נחשבת אפקטיבית ביותר ביחס לשיטות הרחקה אחרות וגם יעילה מהן בהרבה בשל המהירות בה היונים מפסיקים לקונן במרפסותיכם מרגע ההפעלה.