לשירות אדיב ומקצועי בכל הארץ, אנא חייגו:  הראל 054-4800588  |  זיו 052-8776565

הרחקת יונים באמצעים אלקטרוניים – הכירו את האפשרויות

מעוניינים להכיר שיטות מתקדמות ליישום הרחקת יונים? בואו ללמוד מהם הפתרונות האלקטרוניים החדשים אשר ללא מגע עם היונה גורמים לה לנוס מהחלון שלכם ולא לקונן בו שוב. כיצד זה קורה, ומהן האפשרויות שלכם, כדיירי הבניין או הבית הפרטי, לפתרונות הרחקה איכותיים?

הרחקת יונים באמצעות תדר נמוך

מדובר בתדר שאינו בטווח השמע האנושי. המכשיר מושם בקרבת אדן החלון ומשמיע את התדר הזה מרגע שהוא מופעל. אתם, כמפעילי המכשיר, מטבע הדברים לא תשמעו דבר אבל תראו נורות חיווי עליו ובכך תסיקו שהוא מחובר ועובד בזה הרגע. כשהיונים יגיעו, המכשיר יהיה עמוק בהשמעה והן יגיעו במהלכה. על כן, הן צפויות לחזור כלעומת שבאו בשל הרעש הבלתי נסבל מבחינתן.

הרחקת יונים באמצעות גלאי ואמצעי שמע אולטרסאוני

הגלאי מבוסס על אינפרה אדום המזהה גוף חם בתנועה ומכויל לגלות יונים. הבחין הגלאי ביונה מתקרבת? יופעל מנגנון שמע אולטרסאוני גבוה. מנגנון זה משמיע תדרים אולטרסאונים שאינם בטווח השמע האנושי ובכך הוא גורם ליונים לברוח. הוא גם מפיץ, במקביל, אלומת אור.

רכישת אבזור הרחקת היונים – מחברת הרחקת יונים מקצועית

חשוב לרכוש את ציוד ההרחקה המתאים מחברת הרחקת יונים אשר בקיאה בנעשה בתחום ותספק לכם את הפתרון הטוב ביותר ליישום. התקנת מכשירי הרחקה אלקטרוניים תתבצע על פי הזמנה במיקום בו היונים עשויות לקונן. רכישת האבזור מחברה מקצועית מבטיחה שכל יונה שתבוא לבקר אתכם בבית תמצא את עצמה בדרך חזרה והיא לא תבוא לקנן יותר במרפסת או בחלון שלכם.

גל ירוק – החברה שלכם ליישום הרחקת יונים

אם אתם זקוקים לפתרון הרחקת יונים, לחברת הבוטיק גל ירוק ישנם כל הכלים להסדיר אותה בבית שלכם. החברה מצוידת בפתרונות אלקטרוניים חכמים אשר משמיעים צלילים בטווחים שאינם נשמעים באוזן אנושית. היונים, לעומת זאת, צפויות לחוש שלא בנוח מהתדרים הללו, וכתוצאה מכך יברחו מהמרפסת שלכם ולא יהיו צפויות לשוב אליה בטווח הזמן הקרוב. בחברת גל ירוק מתאימים לכל צרכן את פתרון הרחקת היונים האידיאלי עבורו, זה אשר ישלים את המלאכה וידאג להרחקת בעל הכנף מזין-המחלות באופן סופי ממרפסת הגינה שלכם, מבלי לפגוע בו פיזית.