לשירות אדיב ומקצועי בכל הארץ, אנא חייגו:  הראל 054-4800588  |  זיו 052-8776565

הרחקת עטלפים בשיטה ירוקה ללא הריגתם

אם אתם מעוניינים להצליח ובגדול בהרחקת העטלפים שלכם מבלי להמיתם, לנו יש את הפתרונות לכך! עובדה שמעט חברות הדברה כימיות ישמחו לשמוע: ההדברה הירוקה היא היחידה שבאמת עובדת. נכון, כאשר מדביר כימי מרסס את הבית וסביבתו, המעופפים והמזיקים מתרחקים מיד, על כך אין ויכוח. אבל מה יקרה בעוד חודש? ובעוד חצי שנה? בעוד שנתיים מהיום? התשובה היא שהמקום שלכם תמיד ייזכר כמקום פונדקאי עבור אותם מזיקים. מדוע? כי אולי יש לכם עצי פרי, או איזשהו צמח אליו המזיקים נמשכים. אולי המזיקים אוהבים עץ ומחומר זה עשויים השערים והדלתות שלכם. כל אחד והמקרה שלו. ככל שתזמינו יותר הדברה כימית, כך ה- "דורות" הבאים של המזיקים והמעופפים ייפגעו ממנה פחות עד שיפתחו חיסון טבעי עבורה. בהדברה ירוקה המטרה היא בכלל לא לפגוע פיזית באורחים הלא קרואים אלא להמאיס עליהם את מקום המגורים שלכם.

מכשיר עם תדר אולטרסוני שולח את העטלפים רחוק מחצרכם

באמצעות השמעת מכשיר הרחקת עטלפים בעל תדר אולטרסוני, העטלפים ישמעו צלילים צורמים שיגרמו להם לנוס על נפשם כאשר הם ישמעו זאת. אתם לא תשמעו דבר כאשר תפעילו את המכשיר, מה שיספק לכם את כל היתרונות להרחקתם ללא מפגע אנושי: אין ריחות לא נעימים או צלילים צורמים שאתם אמורים לשמוע. הדבר היחיד שהמכשיר הזה עושה הוא פוגע בשמיעתם של העטלפים והאחרונים מזהים זאת בחושים שלהם ולא יתנו לזה לקרות. הם יעדיפו את שמיעתם בהרבה על מקום הקינון החדש שמצאו ועל כן לא יבואו לבקר אצלכם לפרק זמן ארוך באמת מרגע שעשיתם שימוש במכשיר שלנו.

התקנה פשוטה, הפעלה בקלות רבה

מכשיר הרחקת עטלפים אינו מצריך צוות הדברה מקצועי, עובדים של משרד החקלאות או כל בעל מקצוע אחר בתחום ההדברה הכימית. אתם פשוט מחברים את המכשיר לחשמל ומציבים אותו בנקודת עיגון מומלצת. ניתן להתייעץ עמנו לגבי נקודת העיגון כדי שהעטלפים ישמעו את המכשיר באופן אופטימלי. בדרך זו הם לא יהיו חלק מהחיים שלכם כבר בימים הקרובים. דיירים מסוימים דווחו כי כבר בשימוש הראשון במכשיר לא היו עטלפים. אנו מספקים גם אמצעי מניעת חדירת מזיקים ומעופפים כמו רשת נגד יונים שניתן להסדיר אצלנו במרפסות הכביסה.