לשירות אדיב ומקצועי בכל הארץ, אנא חייגו:  הראל 054-4800588  |  זיו 052-8776565

מכשיר להרחקת חתולים בשיטה ירוקה וללא פגיעה בהם

לא יהיה זה סוד לומר כי מי שמבין בגידול חתולים יודע שמדובר בחיית מחמד שהיא ממש נדרשת, במיוחד בקרבת בית פרטי עם עצי פרי, להרחקת עכברים ומניעת כניסה שלהם לבתיכם. יחד עם זאת, אין זה חדש שיש אנשים שחוששים מהשריטות וחשים שהיללות טורדניות. עבורם ישנו מכשיר שמסייע גם נגדם וגם נגד עכברים ובכך פותר את 2 הבעיות. מכשיר להרחקת חתולים משדר תדר אולטרסוני שאנו איננו שומעים, אך החתולים והעכברים כן והם יתרחקו מסביבת הבית לאחר מספר הפעלות.

הפעלה ראשונית של המכשיר

את המכשיר מפעילים בפעם הראשונה לאחר הזנתו במקור מתח חשמלי והוא ישמיע תדר בעל צליל גבוה. תדר זה כל כך גבוה בצליל שלו שאתם תשמעו במקסימום לחישה דקה (אם בכלל תצליחו לשמוע) בעוד העכברים והחתולים ישמעו צרימה חזקה וטורדנית מאד עבורם. הדבר יגרום להם לנטוש את הבית שלכם בהדרגה ולאחר כמה ימים להפסיק לבוא ולרחרח שם.

קל ופשוט לפעולה: כל אחד יכול

בעוד הדברה כימית מצריכה עובדים מנוסים שעברו הכשרה של משרד החקלאות ופיתוח הכפר, הדברה ידידותית היא לא מלאכה למקצוענים. אנו כן חברה שעוסקת בפתרונות מובילים המסייעים בהדברה זו אבל מי שרכש אותם והם בידיו יכול להפעיל אותם ללא כל הכשרה. כבעלי ניסיון במכשירים נשמח לסייע בהדרכה על המכשירים השונים ובכך להקל עליכם ליישם הרחקת עכברים וחתולים טורדניים.

מחירי מטרה: להיפטר מאורחים לא קרואים בקלות

אנו משווקים מכשיר להרחקת חתולים ועכברים במחיר שתוכלו לעמוד בו בקלות. בהשוואה לחבילת הדברה כימית מטעם חברות שהוכשרו על ידי משרד החקלאות ופיתוח הכפר זו תהיה הוצאה הרבה יותר משתלמת ולא רק בגובה הכספי אלא גם בתוצאה. הדברה כימית, ממיתה ומאיימת ככל שתהיה, לא מאפשרת לעכבר או לחתול להתריע בפני הלהקה שלו שהוא בסכנה מה שמגרה את הסקרנות של "הדורות" הבאים שימשיכו לפקוד את הבית שלכם עד שיפתחו חיסון עדר נגד החומר הממית. בהדברה הירוקה יש לחתול ולעכבר שביקר אתכם אפשרות להזהיר, כפי שהטבע מתנהל, את השגר שנמצא איתו בפעולה, ואז המוני בעלי חיים שבכלל לא ביקרו בבית שלכם מראש לא יגיעו.