לשירות אדיב ומקצועי בכל הארץ, אנא חייגו:  הראל 054-4800588  |  זיו 052-8776565

שיטות ליישום הרחקת יונים מגגות ומרפסות הבית

כאשר אתם סובלים מרעש היונים הטורדני, אתם צריכים לדאוג לאמצעים להרחקתן מהמרפסות שלכם. היונים הן לא רק עופות מרעישים אלא גם כאלה שמסכנים את ההיגיינה ואת הגהות בבית. ליונים – יכולות להעביר מחלות ווירוסים שונים ועל כן הרחקתן מהבית אינה מהווה שאלה אלא כורח המציאות. במאמר זה תוכלו לקרוא אך ורק על שיטות שנבדקו ונמצאו אפקטיביות ואשר נוסו על ידי לקוחות חברת "גל ירוק".

הרחקת יונים באמצעות רשת

אמצעי הרחקה זה נחשב פופולרי עוד מלפני שנים רבות. פורסים את הרשת בקדמת החלון, כאשר ניתן לעבוד עם דירה בודדת או עם עמודת דירות שלמה בבניין. הפריסה של הרשת מתבצעת על ידי מומחה עבודה בגובה מטעם "גל ירוק". מרגע שהיא חוסמת את החלון היונים יחדלו להתקרב אליו ויימנעו מקינון בו.

הרחקת יונים באמצעות דוקרנים

שורות של דוקרנים ייפרסו על אדן החלון על מנת למנוע מהיונים להגיע מלכתחילה לנקודת ציון זו. במידה והן הגיעו ונדקרו, הן לא יחזרו לקנן אצלכם בחלון פעם נוספת. לכן, הדוקרנים לא פוצעים קשה את היונים אלא מסבים להן אי נעימות מינימלית המאפשרת להן לברוח מהחלון שלכם ולא לקנן בו בעתיד.

הרחקת יונים באמצעים אלקטרוניים

קיימות 2 שיטות הרחקת יונים אלקטרוניות מבית היוצר של "גל ירוק"

מכשיר תדרים נמוכים – מכשיר שמשמיע קולות וצלילים בתדרים נמוכים שאינם בטווח השמע האנושי אבל נחשבים מאד נמוכים מבחינת שמע היונים. הדבר מרתיע אותן והן מפסיקות לקנן בחלון בו נשמע רעש או צלילים אלו.

גלאי תנועה עם איתותי אור – מכשיר שהוא גלאי תנועה. כשהוא מזהה יונה מתקרבת הוא מפעיל איתותי אור ורעשים אולטרסאוניים המסבים אי נוחות ליונה, מה שגורם לה להפסיק לקנן בחלון או במרפסת שלכם.

ההבדל בין ההרחקה המכנית לאלקטרונית

בעוד הרחקה מכנית משמשת לפני שלב הקינון כדי לנסות למנוע מהיונה הבודדה לקנן אצלכם ולהביא מחלות הבייתה, הרחקה אלקטרונית מוודאת כי כל היונים מסתלקות מאדן החלון שלכם. לכן, מומלץ להשתמש תחילה בהרחקה המכנית וכאשר מתקיים קינון באדן החלון שלכם, באלקטרונית. מומלץ להיוועץ עם המומחים של חברת הבוטיק "גל ירוק" לפני ההחלטה על אמצעי הרחקת היונים שלכם.