לשירות אדיב ומקצועי בכל הארץ, אנא חייגו:  הראל 054-4800588  |  זיו 052-8776565

הרחקת יונים והדברה – טיפים למחפשי השירות

במאמר שלפניכם תוכלו ללמוד הכל על חיפוש מדבירים לעבודות הרחקת יונים או הדברה של מזיקים. למי שלא יודע, הדברה היא הכשרה באחריות משרד החקלאות. זה הדבר הראשון שתצטרכו לברר מול מי שמזדהה כחברת הדברה, אחרת החברה אינה עוסקת במקצוע כחוק, וצפויה לדרדר את מצב ביתכם למצב חמור יותר מזה שהוא מצוי בו עכשיו. בנוסף, קבלו טיפים שימושיים לחיפוש שירות הדברה שלבטח יוכיחו את עצמם.

חפשו מדבירים באזור שלכם בלבד

חברת הדברה מעיר אחרת עשויה להיות פחות יעילה מחברת הדברה באזור שלכם. פעמים רבות, הסיבה לכך שיש מזיקים בבית שלכם היא בכלל לא בבית שלכם, אלא בשל איזשהו קן חיצוני או מקור התרבות אחר של אותם מזיקים או מכרסמים. מדביר פתח מנוסה שמכיר את נקודות התורפה והכשל של ההדברה בעיר יוכל להתחקות בקלות אחר אותה נקודה, מה שלא בטוח שיהיה ניתן לומר על מדביר מעיר אחרת.

חברות בפריסה אזורית – יתרון

ישנן חברות הדברה הפרוסות בכמה ערים בגוש דן, בשרון או בכלל ברחבי הארץ, והן מחזיקות שירותי הדברה לא רק באותה עיר אלא בכמה אזורים בתוכה. חברות כאלה עשויות לתת שירותי הדברה בפתח תקווה ובמקביל לספק גם הדברה בהרצליה, הדברה בתל אביב, הדברה ברמת גן, ועוד. זה לא שהחברות מחזיקות באותו צוות הדברה. בכל שכונה בכל עיר פועל צוות אחר, שמכיר את האזור ונקודות התורפה שלו ויודע לזהות בקלות מוקדי הדברה בעייתיים. חברות אלה הנן חברות מקצועיות שהתרחבו לקנה מידה אזורי בזכות ולא בחסד, הודות לשירותי הדברה מוצלחים שהן נתנו בעבר בערים רבות בארץ במוקדים שונים, ועסקו במיגור מכרסמים, טפילים ומזיקים מכל הסוגים.

שימוש בשיטות ירוקות

בין אם זו רשת יונים, מלכודת שאינה הורגת עכברים או ריסוס המורכב מחומרים ירוקים בלבד – תנו עדיפות לחברות אשר פועלות בשיטות הדברה ירוקות. חברות אלו יאפשרו לכם להיות רגועים ובטוחים כי ההדברה לא רק שתבוצע בצורה הטובה ביותר, אלא גם בצורה הבטיחותית והנכונה ביותר, גם עבור בעלי החיים וגם עבורכם ועבור בני הבית.