לשירות אדיב ומקצועי בכל הארץ, אנא חייגו:  הראל 054-4800588  |  זיו 052-8776565

באיזה עונה בשנה כדאי לבצע הדברת עכברים?

שירותי הדברת עכברים הפכו בשנים האחרונות להרבה יותר נפוצים והרבה יותר מבוקשים ממה שהיה בעבר. בשנים האחרונות המזיקים הפכו למכת מדינה, בין אם מדובר בעכברים, יתושים מכל סוג אפשרי, נמלים ועוד.

אם אתם רוצים לשמור על ההיגיינה בבית, בעסק או אפילו לבצע הרחקת יונים בצימר או בית הארחה שאתם מנהלים, חשוב שתדעו מתי להזמין את שירותי ההדברה ומתי לבצע את ההדברה בכדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

לפני הכל, חשוב להדגיש כי ישנן הדברות שהן לא עונתיות. מלבד הדברות שכדאי לבצע פעם בשנה, ישנן הדברות שיש לבצע מיד, לדוגמא, אם אתם מבחינים בעכבר בסביבת המגורים שלכם או בסימנים של פשפשים או מזיקים דומים, אל תמתינו אלא בצעו את ההדברה מיד.

הכנה לקראת עונת הקיץ

עונת השנה בה מבחינים בכמות הגדולה יותר של מזיקים שונים היא הקיץ – יתושים, נמלים, עכברים, נחשים ועוד מגוון רחב של מזיקים מסוגים שונים. לכן היום משפחות רבות מבינות כי הדרך להכין את הבית שלהן באופן הטוב ביותר לקראת עונת הקיץ היא הדברה מקצועית.

הדברה כזו תאפשר לכם לעבור את עונת הקיץ בצורה הרבה יותר מוצלחת ותאפשר לכם ליהנות מעונה רגועה יותר, בית נקי ובטוח יותר, ובמיוחד אם יש לכם ילדים קטנים.

כמובן, אם אתם מבצעים הדברה מהסוג הזה, כדאי לבצע הדברה אשר יכולה להתאים למגוון רחב של מזיקים שונים כמו נמלים, תיקנים וכדומה, כך שתוכלו להיפטר מכולם במהלך העונה ולקבל את היעילות הגבוהה ביותר של ההדברה.

התייעצות עם המדביר

כאשר אתם בוחרים מדביר שימו לב לבחור מדביר מקצועי ומנוסה אשר יאפשר לכם לקבל ייעוץ נכון ומדוייק לגבי התקופה בה כדאי לבצע את ההדברה בין אם זו הדברת עכברים, הרחקת יונים או כל מזיק אחר, בהתאם לתקופה בשנה, מצב המזיקים באזור, מזג האוויר ועוד נתונים נוספים. כמובן, איש מקצוע כזה גם יוכל להמליץ לכם על ההדברה הנכונה עבורכם מבין סוגי ההדברה השונים הקיימים היום.