לשירות אדיב ומקצועי בכל הארץ, אנא חייגו:  הראל 054-4800588  |  זיו 052-8776565

הדברת עכברים על ידי מקצוענים בשיטה אורגנית

הדברת עכברים נשמעת כמו תחום מורכב וממושך אך דווקא מפאת גודלו של המכרסם וקצב ההתרבות הנמוך ניתן להדבירו באמצעים טבעיים ואף רצוי יותר לעשות כן. מדוע? משום שבאמצעים כימיים – גם אם מתים 2-3 עכברים ראשונים הבאים כבר יסתגלו לחומר הקטלני והשפעת ההדברה תלך ותדעך. בהדברה האורגנית שלנו אף עכבר לא יבוא יותר לנבור בביתכם ובסביבתו. אנו מציעים שיטה ייחודית שלא הורגת את העכבר אלא מרחיקה אותו ובכך שמה סוף לנטל ההתמודדות מולו.

בשיטה אולטרסונית העכבר כבר לא יחפור את מסלולו לבית שלכם

השיטה האולטרסונית מבוססת על תדר נמוך מאד, שאנו כבני אנוש לא מסוגלים לשמוע, וספק אם חיות המחמד שלנו יוכלו. אבל מכרסמים קטנים כמו עכברים וחולדות לא רק ישמעו זאת אלא יירתעו מהצליל, שיהיה זהה מבחינתם לצליל של הופעה מחשמלת קרוב לבמה, ליד המוניטורים. ברמת החרשה כזו הם ינוסו ממקום קינונם ויתרחקו מהבית שלכם.

השיטה מוכחת – העכברים לא חוזרים

פגיעה בשמיעה של העכברים היא אחד הנושאים הרגישים ביותר עבורם ועבור מכרסמים בכלל. חולדות ועכברים הוכחו כחיות אינטליגנטיות מאד בהשוואה למושאי הדברה אחרים כמו תיקנים ונמלים. עכבר וחולדה הן חיות שיכולות לחצות כביש באמצעות חוש השמיעה, ויכולות לזהות מתי האדם נמצא בבית שהן מבקשות להתנחל בו ומתי לא. כל זאת נעשה באמצעות חוש ריח מפותח לצד חוש שמיעה שנדיר למצוא אצל בעלי חיים אחרים. לכן, פגיעה באוזן כה רגישה היא אירוע הרבה יותר חריף מאשר פגיעה כזו באוזן של אדם. הטראומה תגרום להם לא לחזור ואכן, מכרסמים לא חוזרים לבתים בהם השתמשו באמצעי ההרחקה הקטלני.

ידידותי לסביבה, לא מזהם ומאד יעיל וקל לתפעול

הדברת עכברים בשיטה אולטרסונית נחשבת קלה ופשוטה מאד ליישום. תפעול המכשיר האולטרסוני אינו מסובך ומביא כל אחד לרמה בה הוא מצליח להרחיק את העכברים שקיננו בבית שלו. כמובן שלאחר מכן מומלץ לסתום את המחילות עם טיח או גבס, אך מה שבטוח – העכברים לא ישובו לשם זמן רב מאד. מה עוד אנו מציעים? רשת יונים למפעלים לאיטום חלונות למניעת קינונן במרפסות ובפתחי האוויר ואמצעי הדברה ירוקים לכל הטפילים.