לשירות אדיב ומקצועי בכל הארץ, אנא חייגו:  הראל 054-4800588  |  זיו 052-8776565

הדברת עכברים בשיטה ירוקה

העכבר הוא יצור מזיק הגורם נזק אדיר לתשתיות הבית באמצעות כרסום. מעבר לכך, מראהו המפחיד מביא רבים מאתנו לרצות להעלים אותו מהמרחב הפנימי. אנו מממשים שיטת הדברה עכברים ירוקה אשר גורמת להם להתרחק לטווח זמן ארוך מאד מהבתים שלכם. שיטה זו עדיפה על השיטה הכימית משני טעמים: ראשית כל, היא לא קוטלת ולו עכבר אחד, ולכן לא נוצר שובל של גופות עכברים המסכן את הסביבה. שנית, זהו לא פתרון לטווח קצר. דווקא ההדברה הכימית עובדת לטווח קצר ומשפחה חדשה של עכברים תשוב לבית שלכם עם יעבור זעם.

הטמעת טכניקת ההדברה הירוקה

אנו נציב בביתכם מכשיר אולטרסוני אשר משמיע תדרים שאינם בטווח השמע שלכם. ואולם, עכברים מסוגלים לשמוע אותם ולהירתע. מדובר בצלילים השקולים להדלקת הרדיו במכונית לעוצמה מקסימלית עבור אוזן האדם, כלפי העכברים, והם לבדו ירחיקו אותם מהמבנה. הדברת עכברים בשיטה זו לא ממיתה ולו עכבר אחד ומאפשרת לכם פתרון ירוק ובטוח ללא כשלים.

התרחקות העכברים תתממש זמן קצר לאחר ההטמעה

עוצמתו של המכשיר תורגש מיד. עם גמר ההטמעה בבית, ותחילת הפעלתו, כבר תתחילו לחוש בשינוי. הלילות שלכם יהיו שקטים יותר, לא תשמעו את רעש הכרסום ותתעוררו לבוקר חדש ללא הפרשות עכברים מבעד לפתחי הארונות. עריכת ניקיון יסודי בהם תשאיר אותו כמו שהוא היות שעכברים כבר לא יפקדו את המבנה שלכם.

ליהנות מסביבה ירוקה ובטוחה ללא חומרים כימיים

כמובן שההדברה לא מגיעה בתוספת חומרים כימיים מכל סוג שהוא. ניתן לשהות רגיל בבית ולתכנן כהרגלכם את סדר היום. הדברת עכברים תתבצע באמצעות המכשיר בלבד, והוא שיגרום להרחקתם המיידית. פתרון זה, בשונה מהאחרים, יספק מענה ארוך טווח ויהפוך את האינטראקציה שלכם עם העכברים לנחלת העבר. אנו משרתים גם בתי עסקים גדולים כקטנים ומספקים להם פתרונות הדברה והרחקה ירוקים. כך, למשל, אנו מסדירים רשת יונים למפעלים אשר מונעת מהיונים לקנן בגובה רב ולהשאיר לכם סביבת עבודה נקייה ובטוחה. זקוקים לפתרונות הרחקה והדברה ירוקים נוספים? פנו אלינו ואנו נספק לכם את השירות המתאים ביותר אשר יבטא את מה שאתם צריכים במרחב הפנימי להסדרת סביבה בטוחה ממזיקים ומכרסמים.