לשירות אדיב ומקצועי בכל הארץ, אנא חייגו:  הראל 054-4800588  |  זיו 052-8776565

הדברה של לוכד עכברים – כל מה שצריך לדעת

אם אתם זקוקים לשירות הדברה של לוכד עכברים או להדברה של מזיקים אחרים, כאן תוכלו לקבל את כל המידע על הזמנת השירות. שירות הדברה שיעבוד טוב ויגשים תוצאות טובות עבור הדיירים מוצאים אך ורק עם ידע מוגדר, אותו אנו נחלוק אתכם במאמר זה. המאמר יצביע על תופעות שמתרחשות במהלך שירותי הדברה שוטפים לטוב ולרע, וכיצד חברות ההדברה צריכות להתמודד עמן בצורה טובה.

בראש ובראשונה, ודאו שלחברה ישנה הכשרה ממשרד החקלאות

בל נשכח כי הדברה היא תחום באחריות משרד החקלאות. לכן, מאד חשוב לבחור שירות הדברה בפתח תקווה בהתאם לכך. חברה שאין לה אישור פעולה ממשרד החקלאות אינה רשאית לפעול כחברת הדברה כעל פי חוק. בפועל, הנזק שהיא תחולל לכם עלול להיות חמור מאד אם היא תעבוד אצלכם כחברת הדברה. רק מדבירים שקיבלו אישור פעולה ממשרד החקלאות ידעו בדיוק מה לעשות בשביל להתמודד עם בעיות המזיקים, הטפילים והמכרסמים השונים, לרבות ריסוס למניעת נוכחותם בבתיכם או שימוש עם מכשיר להרחקת עכברים.

ודאו כי המדבירים דואגים לשלום הבית שלכם טרם ההדברה

מדבירים לא צריכים לעבוד בלי לבדוק את הבית קודם לכן. אם יש לכם אוכל בארונות, במזווים ובמקררים, עליהם להורות לכם לפנות אותו. אם יש לכם תינוקות וחיות מחמד, עליהם להורות לכם למצוא להם סידור. חברת הדברה שפשוט מודיעה כי היא מגיעה בתאריך מסוים בלי להורות לכם איך להכין את הבית היא חברת הדברה שסימנים מובהקים מראים כי אין בקרבה עודף אחריות. בעבר, חברות הדברה כבר המיטו אסונות על בתים בשימוש בחומרים במינון לא נכון. אל תיקחו סיכונים בנושא הזה כשאתם מזמינים שירות הדברה בפתח תקווה.

בחרו רק מדבירים שפועלים באזור המגורים שלכם

חשוב לבחור מדבירים מהאזור שלכם אשר שפועלים בו במשך שנים רבות יודעים מה לעשות במצבים בהם הבית שלכם נבדק ונמצא תקין, והכשל בא מבחוץ. שירות הדברה שמכיר את העיר יידע להגיע למוקד ההתרבות של המזיקים בתוך זמן קצר ולהדבירו, לזהות את המקור של הבעיה ולטפל בה במהירות. עבור חברת הדברה מעיר אחרת המשימה תהיה סבוכה יותר וממושכת יותר.