לשירות אדיב ומקצועי בכל הארץ, אנא חייגו:  הראל 054-4800588  |  זיו 052-8776565

הרחקת יונים לפני שלב הקינון הקבוע ולאחריו

ישנם 2 סוגים של נוכחות יונים במרפסת הבית, מזדמנת וקבועה ובשתיהן צריך לטפל כי נוכחות מזדמנת שלא מטופלת תוביל, במוקדם או במאוחר, לקבועה. נוכחות מזדמנת היא מצב בו זיהיתם יונה בפעם הראשונה על המרפסת שלכם. מדובר בבעל כנף בודד ללא יונים נוספות, והוא מתנחל על אדן החלון שלכם למשך מספר שניות, לרוב לשם עשיית צרכיו או איתות ליונים אחרות. לעומת זאת, קינון קבוע הוא מצב בו מספר יונים נוכח על אדן החלון שלכם, או על חבלי מסתור הכביסה, למשך זמן רב.

הרחקת יונים שהגיעו לקינון מזדמן

יונים של קינון מזדמן הן יונים שנוכחות בחלון שלכם למשך מספר שניות בלבד. הן כנראה יונים חדשות שמגששות את דרכן והן מאותתות ליונים אחרות שניתן להגיע. זהו שלב מכונן כי הרחקת יונים מסוג זה תרחיק מראש לא מעט יונים אחרות מבלי לפגוע בהן כלל. הרחקת יונים שהגיעו לקינון מזדמן אפשרית לביצוע באמצעות שיטות מכניות ידועות, מתיחת רשת על אדן החלון למניעת גישה מהיונים או פריסת דוקרנים שיובילו לדקירתן בטלפיים ועקב כך למנוסתן מהחלון שלכם. מה עושים אם יש לכם קינון קבוע בחלון או במסתור הכביסה?

הרחקת יונים שהגיעו לקינון קבוע

קינון קבוע הוא קינון ממושך של מספר יונים. הן הגיעו כדי להתנחל ארוכות על מסתור הכביסה שלכם או על אדן החלון הקטן הסמוך לו. היונים בשלב זה צפויות להטיל לא מעט צרכים על משטחים קשיחים אלו ולמעשה לסמן את הגבולות שלהן במעטפת הבית שלכם. הדרך להיפטר מיונים טורדניות בקינון קבוע היא באמצעות שימוש במכשירי הרחקה אלקטרוניים. ניתן להשתמש במכשיר תדרים נמוכים שמפיץ אוחתם מרגע הדלקתו. הם אינם בטווח השמע של האדם אך היונים שומעות ומתרחקות. ישנה אפשרות שנייה של רכישת גלאי תנועה אשר ברגע שהוא מגלה יונה מסוימת הוא מתחיל להשמיע רעשים אולטרסאונים ובמקביל להפיץ אלומת אור. היונים יברחו ברגע שישמעו זאת, וייתקלו במיצג זה.

גל ירוק – חברת הרחקת היונים שלכם

בחברת גל ירוק מתמחים בשיווק פתרונות הרחקת יונים לבתי אב ולמשרדים. החברה עובדת על פי התנאים בנכס של הלקוח ומספקת לו את אמצעי הרחקת היונים המושלמים עבורו. יש לכם בעיית יונים בחלון או במסתור הכביסה? פנו לחברת גל ירוק להסדרת פתרונות הרחקת יונים אפקטיביים.