לשירות אדיב ומקצועי בכל הארץ, אנא חייגו:  הראל 054-4800588  |  זיו 052-8776565

איך לבחור שירות הרחקת עטלפים והדברת מזיקים?

שירות הדברה בחולון מומלץ לבחור באמצעות מידע מקדים שיסייע לכם להגיע לשירות הטוב ביותר. כפי שלא כל מעצב הוא אדריכל, לא כל חקלאי או גנן הוא מדביר. בשונה מחקלאי ומגנן, מדביר היא הכשרה שרק משרד החקלאות מוסמך להעניק לאזרח מסוים. היא מוענקת לאחר לימודים והכשרה בתחום. כל נציג אחר שאומר לכם שיש לו ניסיון בגננות ולכן הוא יודע להדביר צפוי רק להחריף יותר את הבעיה לשמה רציתם להזמין מדביר, ללא קשר להיקף הניסיון שיש לו בתחום הגינון. היזהרו, והזמינו הדברה בחולון רק ממדבירים מוסמכים.

דלו המלצות על חברת ההדברה

חשוב לגשת לבחירת חברת ההדברה עם המלצות בלבד. עם המלצות מחברים, או אינטרנטיות או בפורומים העוסקים בהדברה, תוכלו לדעת בדיוק מי נמצא מולכם ומה תהיה רמת המענה שתקבלו עבור מה שביקשתם, בין אם מדובר בשירות של הרחקת עטלפים ובין אם שירותי הדברה אחרים.

ודאו כי לחברה ישנו ניסיון בסוג ההדברה שאתם מחפשים

הדברה לוקחים רק אם מוודאים שהחברה יודעת בדיוק את הנושא עליו אתם מדברים, ועוסקת בו במיומנות רבה: הדברת נמלים, הדברת טרמיטים, הדברת פשפש המיטה, הדברה מכרסמים או אפילו אספקה של מכשיר להרחקת עטלפים – לכל אלו ישנם כללים אחרים ופונקציות שונות לחלוטין של התנהגות נציגי החברה. יש לוודא כי לאותה חברת הדברה בחולון שמצאתם ישנו הניסיון וישנו הידע הדרושים להוצאת ההדברה לפועל בהצלחה יתרה.

בדקו שחברת ההדברה נמצאת בקרבתכם בתוך העיר חולון

לעתים, קרבה למקום המגורים מעידה כי לחברה יש ניסיון בפעילות באותה שכונה, ואם יש בה בעיות שהובילו לכשל של מזיקים – היא תכיר אותן ותפעל כדי למגר אותן ביתר קלות בהשוואה לחברה שאינה מעורה בנושא. במקום קטן כמו מושב או קיבוץ הנושא פחות קריטי אבל בכרך עירוני ענקי כמו חולון, תל אביב וכדומה זה מאד חשוב על מנת להבטיח הצלחה יתרה ועבודה יעילה בהדברה שאתם מתכננים להזמין. גם כשאתם מזמינים הדברה ברמת גן או הדברה בהרצליה הדברים עובדים זהה: חברה שמגיעה מהאזור בו אתם גרים ופועלים בדרך כלל תדע להתחקות אחר כשלים ומוקדים שונים שהובילו להתפרצות המזיקים הטורדניים אשר בגינם פניתם לשירות.