לשירות אדיב ומקצועי בכל הארץ, אנא חייגו:  הראל 054-4800588  |  זיו 052-8776565

האם דוקרנים נגד יונים יעילים באמת?

לא מעט אנשים היום סובלים מבעיה של יונים בבית, במיוחד אלו אשר דרים בבניינים גבוהים או כאלו שיש להם עליית גג או רעפים אשר היונים יכולות למצוא מסתור מתחתם.

היונים יכולות להוות מטרד רציני של ממש. הן יכולות לגרום לבעיות תברואתיות קשות, העברה של מחלות דרך הצואה והזוהמה, לכלוך וחוסר היגיינה ורעש מטריד במיוחד.

לכן היום רבים אשר סובלים מהבעיה הזו מחפשים את כל הפתרונות האפשריים על מנת שיוכלו להיפטר מהיונים בצורה הטובה ביותר ולהמשיך להתגורר בבית ללא הפרעה, ואחד מהפתרונות הללו הוא דוקרנים נגד יונים.

איך זה עובד?

דוקרנים נגד יונים הינם דוקרנים אותם ניתן להניח על המעקה של המרפסת בבית, על הכניסה לעליית הגג ואפילו על הגג עצמו, במקומות בהם היונים עומדות. ברגע שלא יהיה להן היכן לעמוד, הן יעברו למקום אחר.

דוקרנים נגד יונים יכולים לסייע במקרים רבים ובאמת להרחיק את היונים מהמקום אך חשוב לוודא שאין להן מקום אחר לעמוד בו. לדוגמא, אם אתם מניחים דוקרנים בכניסה לעליית הגג אך היונים יכולות לעוף עוד מעט קדימה ולנחות על משטח ישר, יכול להיות שהן יתרגלו לכך ולא באמת תצליחו להרחיק אותן מהבית שלכם.

לכן אנו מציעים ללקוחות שלנו גם ייעוץ אישי מקצועי כך שלפני שאתם בוחרים את המוצר הנכון עבורכם להרחקת היונים, אנו נבין את הסיטואציה עמה אתם מתמודדים ונמליץ לכם על השיטה הטובה ביותר.

מגוון פתרונות במקום אחד

אנו לא מציעים לכם רק דוקרנים נגד יונים אלא גם מכשיר להרחקת יונים ועוד מגוון שיטות נוספות כך שנוכל להמליץ לכל אחד ואחת על השיטה הנכונה והמתאימה ביותר עבורו. בסופו של דבר כל בית הוא שונה ולכן חשוב להבין את התנאים המתקיימים בכל מבנה ספציפי על מנת להציע את הפתרון הטוב ביותר ולאפשר לכם להיות בטוחים כי אתם משקיעים במוצר שבאמת יאפשר לכם להרחיק את היונים מסביבת המגורים שלכם בצורה הטובה והנכונה ביותר.