לשירות אדיב ומקצועי בכל הארץ, אנא חייגו:  הראל 054-4800588  |  זיו 052-8776565

המדריך המלא לבחירת חברת הדברת יונים

כשאתם בוחרים חברת הדברת יונים או מזיקים אחרים, מאוד חשוב לעשות זאת באחריות ולדעת שבחרתם את אנשי המקצוע הנכונים. למה אנו מכוונים? ובכן, ישנם לא מעט מקרים, בהם חברות מסוימות מצהירות שהן חברות הדברה כשלמעשה אין להן אישור עבודה ממשרד החקלאות ואנשיהן כלל לא למדו את התחום, אלא פשוט משתמשים בתרסיסים קונבנציונאליים שזמינים גם למכירה לפרטים לא מיומנים. על מנת למנוע סקנדל שכזה מאד חשוב לבדוק שהחברה רשומה במשרד החקלאות ובעלת תעודת הסמכה בנושא. בנוסף, קבלו מאתנו עוד כמה צעדי הדרכה שיסייעו לכם למצוא את החברה.

אתרו חברת הדברה המתמחה בבעיה שנוצרה לכם

הבית שלכם נמצא תחת התקפת נמלים? טרמיטים? מזיקים פונדקאיים לבעלי חיים כמו פרעושים וקרציות? חפשו את חברת ההדברה שנותנת שירות בנושאים הללו.

לדוגמא, כאשר אנחנו מציעים לכם שירות של מרחיק יונים, אנו מציעים לכם שירות של בעל מקצוע בעל ניסיון רב מאוד בתחום, מה שיאפשר לכם להיות בטוחים כי אתם בוחרים באיש המקצוע הטוב ביותר ועבודת ההדברה תבוצע בצורה המקצועית והאיכותית ביותר.

אתרו את החברה ביחס לאזור המגורים או הפעילות

מאד חשוב לבחור את החברה בהתאם לאזור הפעילות או המגורים שלכם. חברת הדברה שמכירה היטב את הסביבה בה היא עובדת עשויה לזהות קטליזטורים שהובילו להתפרצות הנגע בביתכם, ולהדביר אותם על מנת לספק לכם שקט תעשייתי לחודשים הקרובים ולשנים שיבואו בהמשך, ובמיוחד כאשר מדובר ביונים, היא תדע לזהות את מקורות הקינון במהירות רבה יותר.

לפני שתזמינו, ודאו שיש עליה המלצות והיא בעלת וותק או ניסיון בשירות

מאד חשוב שלא לסיים תהליך של הזמנת חברת הדברה ללא עיון בהמלצות. תוכלו למצוא מגוון רחב של המלצות וחוות דעת חיוביות של לקוחות אשר השתמשו בשירותים שלנו, מה שיאפשר לכם להיות בטוחים כי תקבלו את השירות הטוב ביותר ואת העבודה המקצועית ביותר.

 רק כך, תוכלו להבטיח את בחירת חברת ההדברה בשבילכם, זו אשר תוכל למגר בקלות את היונים מסביבת המגורים או העבודה שלכם.