לשירות אדיב ומקצועי בכל הארץ, אנא חייגו:  הראל 054-4800588  |  זיו 052-8776565

איך לבצע הרחקת חתולים מבלי לפגוע בהם?

חתולים משמשים בבתים רבים כחיות מחמד, אך לא תמיד ולא בכל מקום מדובר בבעל חיים שנרצה בסביבה שלנו. לדוגמא, אם מדובר בעסקי מזון כמו מפעלי תעשיה בתחום המזון, מסעדות ובתי קפה, בתי מלון וכדומה, הימצאות של חתולים בקרבת מקום יכולה לגרום לבעיות תברואתיות קשות במקום ולהפרעה בלתי פוסקת בהתנהלות היום יומית. גם בבתים פרטיים רבים בעלי הבית מוצאים הפרעה קשה בהימצאות חתולי רחוב רבים אשר חופרים בגינה על מנת לעשות צרכים או נכנסים דרך חלונות פתוחים או דלתות הבית.

אז מה עושים חתולי רחוב שמשתלטים על הבית ויוצרים בלאגן ולכלוך או מפריעים לכם לנהל את העסק שלכם בצורה טובה ומוצלחת יותר? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

הרחקת חתולים בצורה נכונה

אף אחד לא רוצה לפגוע בחתולים תוך כדי ההרחקה שלהם, ולכן חשוב לבחור בחברה אשר מבצעת את הרחקת החתולים בצורה שאינה פוגעת בהם, או להזמין לוכד חתולים אשר עובד בשיטות ידידותיות ומקצועיות.

אנו עוסקים בתחום כבר זמן רב מאוד. הניסיון העשיר אותו צברנו עם השנים, והשיטות הייחודיות בהן אנו עובדים, מאפשרים לנו להרחיק את החתולים מהבית או מבית העסק שלכם בצורה טובה ונכונה גם מבלי לפגוע בהם או בסביבה, וזה הדבר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון כאשר מחפשים שירות של הרחקת חתולים.

שימוש באמצעים אלקטרוניים

השיטה החדשנית שלנו להרחקת חתולים עובדת באמצעות מכשירים אלקטרוניים מתוחכמים. אנו מציבים במקום מכשיר אשר משמיע רעשים וגלי קול בתדרים שבני האדם לא מסוגלים לשמוע, אך החתולים כן. הרעשים הללו והצצלילים האלו גורמים להם לעזוב את המקום ולהתרחק ממנו, ובגלל שאנחנו כבני אדם לא שומעים את זה, המכשיר לא מפריע לבני הבית או העובדים בעסק שלכם.

זו השיטה הטובה ביותר היום לצורך הרחקת חתולים ואם אתם רוצים להיות בטוחים כי ההרחקה של החתולים מהסביבה שלכם תבוצע בצורה נכונה וטובה, זה בדיוק מה שאתם זקוקים לו.

למידע נוסף, פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם!