לשירות אדיב ומקצועי בכל הארץ, אנא חייגו:  הראל 054-4800588  |  זיו 052-8776565

הדברת עכברים ללא המתה בשיטה ירוקה

מעוניינים להסדיר הדברת עכברים מהאיכותיות ביותר, כזו שתספק לכם שקט תעשייתי וגם תיטיב עם מצפונכם שלא הרגתם את המזיק או המכרסם? מחקרים לא מעטים שנעשו על ענף ההדברה גילו כי דווקא כאשר הם נותרים בחיים ורק מורחקים מהאזור הם לא ישובו אליו. אמנם מעטים הם ההסברים מדוע זה כך, אך סברה מאד מקובלת בענף היא שכאשר מכרסם מצליח לשרוד תופת של הרחקה הוא לא רק מרחיק את עצמו מהאזור שלכם אלא גם מסמן ללהקה שלו לא להתקרב. לעומת זאת, כאשר הורגים מכרסם שלא מספיק לאותת לחברי השגר שלו, המוטיבציה לקנן בבית שלכם עולה, ועם התרבות העכברים הם מצליחים להתגבר עם המערכת החיסונית שלהם על חומר ההדברה הממית עד שהוא מפסיק להשפיע. בהדברה ירוקה, לעומת זאת, מבצעים פעם אחת את הפעולה ומרחיקים אותם לתמיד. זו בדיוק המומחיות שלנו!

ביצוע ההדברה באמצעות תדר אולטרסוני

התדר האולטרסוני הוא כזה שאינו בטווח השמיעה של האדם אבל עכברים יכולים לשמוע אותו בצרימה רבה. הדבר גורם למנוסתם ולאי חזרה לבית שלכם אבל נדרשת הפעלה התחלתית ממושכת על מנת שזה יקרה. עם התגברות ההפעלה, העכברים יעזבו על כל להקותיהם עד אשר המחילות ייוותרו ריקות ויתאפשר לכם להסדיר בהן עבודות טיוח מחדש ללא חשש שייהרסו בשנית.

ההדברה נעשית באמצעות מכשיר תדרים ייחודי

התדר האולטרסוני יוצר ממכשיר הדברת עכברים ייחודי שניתן להציב בבתיכם. הוא יוצב בהמלצה עמנו ובכך יאפשר לכם להתגבר על המפגעים בקלות וליהנות שוב מבית חף מעכברים לאחר גמר הפרויקט.

אמצעי הרחקה והדברה ירוקים נוספים לכל מטרה

ניתן ליהנות מאמצעי הדברה למעופפים שונים, לרבות הרחקת יונים. גולת הכותרת שלנו היא רשת נגד יונים שאינה מאפשרת כרסום או ניקור אלא נשארת שלמה למשך כל תקופת השימוש בבית או במבנה. אמצעי זה מבחינת היונים הוא כמו קיר לכל דבר ועניין והן לא תוכל לשוב לקנן בתוך מרפסת הכביסה או בגזוזטרה שלכם. בכך, תוכלו להבטיח בית חף מיונים ונקי מעכברים. זהו בית מודבר מבלי שחומר כימי אחד הוכנס אליו. בכך אתם גם מקדשים את החיים, גם דואגים לסביבה וגם מסדירים שבאמת כל האורחים הלא קרואים יורחקו וללא מאמץ מיותר.