לשירות אדיב ומקצועי בכל הארץ, אנא חייגו:  הראל 054-4800588  |  זיו 052-8776565

איך אפשר לבצע הרחקת עטלפים בצורה נכונה?

במיוחד אם אתם מתגוררים בקרבה לאזורים מיוערים, יש סיכוי כי תראו עטלפים בסביבת הבית שלכם, אך לרוב, פחות תראו אותם בבתים פרטיים אך כן תוכלו לראות אותם במפעלים או מבנים תעשייתיים שאינם סגורים לחלוטין. במקומות כאלו, במיוחד אם הם גדולים מאוד, אתם יכולים למצוא מקומות שאינם בשימוש ביום יום כמו מחסנים או פינות מסתור, מקומות חשוכים שבהם גם אין ניקיון קבוע וזהו בדיוק המקום אליו יימשכו העטלפים, במיוחד בקיץ בו הם יחפשו את הקרירות של מקום סגור כזה.

אז מה עושים? איך אפשר לבצע הרחקת עטלפים ממקומות כאלו בצורה טובה ותקינה ולשמור על מבנה נקי יותר? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

איך זה עובד?

בכדי להבין איך עובד מכשיר להרחקת עטלפים צריך להבין את התכונות הפיזיות של העטלפים. עטלפים משתמשים בסונאר, שזה למעשה גלי קול, ובאמצעותם הוא יכול להתמצא במרחב בו הוא נמצא. לדוגמא, העטלף מפיק גלי קול ומפתח את העוצמה והצורה בה הם חוזרים אליו, וכך הוא יכול לנווט את הדרך שלו, להבין את המרחק שלו מקירות ועוד.

בכדי לבצע הרחקת עטלפים, אנו עושים שימוש בדיוק בתכונות הבסיסיות הללו של העטלף, ומציעים מכשיר להרחקת עטלפים אשר פולט תדרי קול אשר בני אדם לא שומעים אותם, אך העטלף לא מצליח להבין את השטח בגללם וכך הוא מתרחק משם.

הרחקה ירוקה ובטוחה

הרחקת עטלפים באמצעות מכשיר להרחקת עטלפים הינה שיטה ירוקה אשר מרחיקה את העטלפים מהמקום מבלי לפגוע בהם או בסביבה. בשל העובדה שעטלפים לא רואים, כאשר גלי הקול מבלבלים אותם הם פשוט לא יודעים מה לעשות, חוששים ונמלטים אל מקום אחר.

בשל העובדה שמדובר בגלי קול בתדר שבני אדם כלל לא מסוגלים לשמוע, המכשירים הללו לא יוצרים הפרעה לבני האדם בבית או בעסק, וכך ניתן להרחיק את העטלפים מהמקום בצורה בטוחה ונוחה.

אז למה אתם מחכים? אם אתם סובלים מעטלפים, יש לנו את הפתרון עבורכם. פנו אלינו ונשמח לסייע לכם.