לשירות אדיב ומקצועי בכל הארץ, אנא חייגו:  הראל 054-4800588  |  זיו 052-8776565

מחפשים מרחיק עטלפים מקצועי? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

עטלפים יכולים לגרום ללא מעט הפרעה, ולכן אם בסביבה שלכם אתם מגלים הימצאות של עטלפים, חשוב להרחיק אותם מהמקום כמה שיותר מהר.

כמובן, אתם חייבים לבחור מרחיק עטלפים אשר יבצע את עבודת הרחקת העטלפים מבלי לפגוע בהם ומבלי לפגוע בסביבה, וזה בדיוק מה שאנחנו מציעים לכם.

אם אתם רוצים להיות בטוחים כי הרחקת העטלפים תבוצע על הצד הטוב ביותר, רוצים להיות בטוחים כי תצליחו להרחיק אותם לאורך זמן והכל באופן בטיחותי וידידותי לסביבה, אנחנו כאן בשבילכם ומציעים לכם בדיוק את זה.

שיטות הדברה ידידותיות

אנו עושים שימוש בשיטות הדברה ירוקות וידידותיות לסביבה. לא משנה אם תזמינו מרחיק עטלפים או מרחיק עכברים וכל מזיק אחר, אנו נשלח אליכם איש מקצוע אשר יבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר ומבלי לפגוע בבעלי החיים.

העבודה שלנו מתבססת על טכנולוגיה ייחודית ומכשירים חכמים אשר מצליחים להביא להרחקה טבעית של העטלפים או מזיקים אחרים מהמקום כך שאתם יכולים ליהנות מסביבה נקיה ונעימה, אך להיות בטוחים כי בעלי החיים פשוט עוברים לקנן במקום אחר ולא נגרמה להם שום פגיעה על ידכם.

ומה יותר טוב מזה?

שימוש בהרחקה אלקטרונית

מרחיק עטלפים מטעמנו עושה שימוש במכשיר ייחודי ומתקדם אשר מאפשר לו לבצע הרחקה של העטלפים באופן טבעי. איך זה עובד? פשוט מאוד – העטלף היא חיה עיוורת, ובכדי להתמצא בסביבה בצורה טובה ונכונה הוא משתמש בגלי קול. הוא מפיק גלי קול ומנתח את הדרך בה גלי הקול חוזרים אליו בכדי להבין האם ממולו יש קיר או שטח פתוח, מה גודל השטח וכדומה.

מה שאנחנו עושים זה להתקין מכשיר אשר מוציא גלי קול בתדרים שבני אדם לא מסוגלים לשמוע, כך שהם לא מפריעים לכם, אך הם מבלבלים את העטלף וגורמים לו לא להבין בדיוק את תנאי השטח הקיים. בשל הבלבול הזה, העטלף יעדיף לעזוב את המקום ולעבור למקום בו הוא ירגיש הרבה יותר בטוח,