לשירות אדיב ומקצועי בכל הארץ, אנא חייגו:  הראל 054-4800588  |  זיו 052-8776565

מכשיר להרחקת עטלפים ללא קושי

מהו מכשיר להרחקת עטלפים ומדוע הוא מאד נדרש כאשר אתם עוסקים בהרחקתם? מכשיר להרחקת עטלפים הוא פתרון ירוק שמונע הדברה כימית. לגמרי במקרה, או שלא במקרה, ההדברה הירוקה היא היחידה שעובדת. מדוע? משום שהדברה כימית אמנם ממיתה את השגר הנוכחי של העטלפים. אבל מה לגבי השגר שאחריו? ושיבוא 5 או 10 שנים לאחר מכן? אם תמשיכו להדביר כימית את עצי הפרי ומרפסות הכביסה הם יפתחו חיסון טבעי נגד ההדברה הכימית ולא יודברו יותר. דווקא בהדברה ירוקה אתם מרחיקים גם את העטלפים המקוריים וגם את צאצאיהם מלהתקרב לשטח שלכם. כיצד זה נעשה?

הדברת עטלפים בשיטה ירוקה – כך זה נעשה

באמצעות מכשיר המשמיע תדר אולטרסוני ניתן להחריש את העטלף. אתם לא תשמעו דבר וגם הכלבים והחתולים שלכם לא יושפעו. המכשיר מכוון בתדר שרק העטלפים עצמם הם ששומעים אותו ואז הם פשוט ינוסו על נפשם מהמקום בו הם נמצאים. יש להם שמיעה חדה והימלטות ממקום שפוגע לכם בשמיעה היא לא שאלה או תהייה. זה אינסטינקט טבעי שיופעל ברגע שתפעילו את המכשיר האולטרסוני.

הזהרת הלהקה מהגעה ליעדכם

מנוסה בגלל פגיעה בשמיעה של העטלפים אינה גורמת רק לאלו שהגיעו לברוח מהבית שלכם. היא גורמת להם להזהיר את יתר הלהקה שלהם מלהתקרב לאזור. ציוצי האזהרה הללו עובדים והעטלפים החדשים פשוט לא יגיעו. זאת, בשונה מההדברה הכימית, שהוכחה מספר רב של פעמים כמי שבסוף כן מזמנת עטלפים חדשים עד שהם מפתחים הגנה טבעית מפני החומר הרעיל.

הרחקת מעופפים טורדניים נוספים

ניתן להרחיק בשיטה הירוקה גם יונים. הרחקת יונים נעשית גם באמצעות רשת למניעת הגעתן. בדרך כלל, משלבים מכשיר להרחקת עטלפים עם רשת נגד יונים באותה מרפסת כדי למנוע הגעת מעופפים בכלל לתחום זה. בדרך זו אתם מבטיחים כי המרפסת שלכם תישאר סטרילית ונקייה. התקנת מכשיר להרחקת עטלפים ליד עצי פרי היא כמובן מהלך נדרש עבור מי שמגדל אותם בחצרו. רק בדרכים אלה ניתן באמת להניס את המעופפים הלא קרואים מדירותיכם, מבתיכם או מהחצרות שלכם ולהבטיח שהם לא ישובו להטריד פעמים נוספות. בוא להבטיח את המיטה עם מכשיר להרחקת עטלפים, רשת נגד יונים ועוד פתרונות ירוקים שכדאי ללמוד עליהם!