לשירות אדיב ומקצועי בכל הארץ, אנא חייגו:  הראל 054-4800588  |  זיו 052-8776565

איך להרחיק חתולים מהבית בצורה נכונה?

לעיתים המצאות של חתולים בסביבת הבית יכולה להיות כמו דבר חיובי. הם מרחיקים עכברים, נחשים ומזיקים דומים ואין ספק כי יש בזה משהו טוב, אך לעיתים, זה יכול להוות מטרד של ממש. החתולים יכולים להיכנס אל שטח הגינה ולחפור באדמה על מנת לעשות צרכים, להיכנס אל תוך הבית במידה ושכחתם חלונות פתוחים, להפריע לארוחות בחוץ ועוד.

אז איך להרחיק חתולים מסביבת המגורים שלכם בצורה טובה? איך תוכלו ליהנות גם מהשטח החיצוני של הבית שלכם ללא כל הפרעה או לכלוך של חתולי הרכב ורעש בשעות הלילה? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

לפני הכל – מניעה

לפני שנדבר על שיטות להרחקת חתולים מקצועיות, חשוב קודם כל לדבר על מניעה.

אם אתם רוצים להרחיק חתולים מסביבת המגורים שלכם, אתם חייבים להרחיק גורמים שימשכו אותם, ולפני הכל – מזון ומים. אם אתם רוצים להיות בטוחים כי החתולים לא יכנסו אל השטח שלכם, אל תניחו להם אוכל או מים בתוך השטח. אם אתם מרחמים עליהם ורוצים להאכיל או להשקות אותם, עשו זאת במקום מעט מרוחק. אם הם יתרגלו לכך שאתם מספקים להם מזון ושתיה, הם יגיעו אל הבית שלכם באופן קבוע ולא יעזבו, וזו אחת הסיבות העיקריות לכך שחתולי רחוב מנסים להיכנס אל תוך בתי מגורים או קובעים לעצמם בית בתוך שטח פרטי.

מכשיר מקצועי להרחקת חתולים

אם המניעה לא מספיקה ועדיין שטח הבית שלכם, בית העסק שלם או כל מבנה אחר שברשותכם, מלא בחתולים, יש לנו פתרון איכותי שיעזור לכם להרחיק את החתולים מסביבת המגורים שלכם באופן יעיל וטוב. אנו מספקים לכם מכשיר להרחקת חתולים אשר ירחיק אותם מהשטח שלכם מבלי לפגוע בהם חלילה, כך שתוכלו לתחום את השטח שלכם בצורה טובה יותר ולהיות בטוחים כי החתולים לא יכנסו אליו יותר.

אז למה אתם מחכים? אם אתם סובלים מחתולים רבים שמפריעים לכם ולמנוחה שלכם, אנחנו כאן בשבילכם. פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם!