לשירות אדיב ומקצועי בכל הארץ, אנא חייגו:  הראל 054-4800588  |  זיו 052-8776565

הדברת עכברים ממקצוענים: כך תוודאו שהזמנתם את השירות הנכון עבורכם

הדברת עכברים, וכל סוג של הדברה אחרת, הוא שירות שללא ספק כולנו מעוניינים שייעשה בצורה הטובה ביותר על מנת ליהנות מבית בטוח וחף ממזיקים. כאן תוכלו ללמוד כיצד מוצאים את השירות האולטימטיבי בתחום ובכך דואגים לבית בטוח, וללא מזיקים. כשבוחרים שירות הדברה יש להתמקד באזור בו הוא עומד להינתן. לדוגמה, אם אתם עומדים להזמין הדברה ברמת גן, עליכם למצוא חברה שפועלת ברמת גן ומנוסה בסביבה העירונית של עיר זו, על מנת שתוכל לאתר בקלות נזקים חיצוניים, אם ישנם.

אישור לעסוק בהדברה מטעם משרד החקלאות אינו מותרות: זוהי דרישת החוק

לכן, מי שעוסק בהדברה אך לא הוכשר על ידי משרד החקלאות אינו מדביר, ועלול להוביל לנזק בביתכם, מעבר לעובדה שמה שהוא עושה זו עבירה על החוק. חברת הדברה חייבת להיות כזון שהוכשרה על ידי משרד החקלאות לעסוק בהדברה.

ניסיון בהדברת המזיקים שתקפו את הדירה – יתרון

חשוב מאד לוודא שלחברת ההדברה ישנו הניסיון הדרוש לביצוע המשימות הנדרשות ממנה. הדבר נכון לא רק לגבי מזיקים בעת שאתם מחפשים מדביר עכברים, אלא לגבי פעולות מנע כמו ריסוס לפני הקיץ. כשאתם מזמינים שירות הדברה, בדומה לכל שירות אחר, מאד חשוב לוודא שלחברה יש ניסיון ושם טוב באותו התחום.

בחנו את התנהלות החברה – כך תסיקו אם מדובר בשירות מקצועי ואחראי

חברת הדברה חייבת לגלות אחריות ומסירות לבית אותו היא משרתת. לכן, אם יש ילדים וחיות מחמד בבית, החברה חייבת להתריע על הפינוי שלהם ולנקוב בזמני הפינוי הרצויים. גם אם החברה אינה מכירה אתכם היא חייבת לשאול לנתון זה על מנת לא לחשוף אותם לחומרי הדברה מסוכנים. במידה ובוחרים בשיטות הדברה שאינן כימיות, כמו הדברה ירוקה או ביולוגית, אין צורך בפרוצדורות אלה, אך על החברה להודיע שאלה הפעולות שעומדות להתבצע על מנת שלא להותיר את הלקוחות במתח לגבי יקיריהם. פריטי מזון, וארונות מטבח חייבים להיות מכוסים, ובחלקם מפונים. כנ"ל לגבי מקררים ומזווי מטבי הנושאים על גבם פריטי מזון.