לשירות אדיב ומקצועי בכל הארץ, אנא חייגו:  הראל 054-4800588  |  זיו 052-8776565

למה דווקא הדברה ירוקה?

שני דברים הובילו לצורך והמודעות לחשיבות של הדברה ירוקה – יותר מקרים שהתפרסמו ויותר מחקרים שהוכיחו את הסכנות אשר קיימות בהדברה הכימית המוכרת לנו, וכן עליה במודעות לחשיבות השמירה על הסביבה ושימוש בחומרים אקולוגיים.

הדברה ירוקה מאפשרת לכל אחד לשמור על סביבת מגורים נקיה ממזיקים וחרקים שונים בדרך נכונה וידידותית לסביבה, ובניגוד למה שרבים חושבים – לא קשה היום למצוא חברות המציעות את זה. היום מדבירים רבים מבינים את היתרונות של ההדברה הירוקה והביקוש להדברה מהסוג הזה ולכן מציעים ללקוחות הדברה מהסוג הזה, בין אם זו ההדברה היחידה שהם מבצעים ובין אם כחלק ממגוון שירותי ההדברה שלהם.

שמירה על המרקם הסביבתי

אחד היתרונות של הדברה ירוקה הינו שמירה על המרקם הסביבתי בו כולנו חיים. אלו שמזיקים לנו בבית, יכולים להיות טובים בשטחים חיצוניים – לחקלאות, להשמדה של מזיקים מסוכנים יותר לאדם ועוד. לכן, הדברה ירוקה מאפשרת לכם לשמור על הבית שלכם נקי מהמזיקים הללו, אך מבלי להפריע למארג החיים הסביבתי ומבלי לפגוע בסביבה כולה. רוב הסוגים של ההדברה הירוקה לא משמידים את המזיקים, אלא פשוט מרחיקים אותם מהמקום בו קיימת ההדברה, כך שהם יפנו אל מקומות אחרים ויתרחקו משטחי מגורים. בצורה הזו ניתן לאפשר להם להמשיך את חייהם כשגרה מבלי להרוג אותם, ומבלי שהם יפריעו לחיים שלכם.

שמירה על הבריאות

הדברות כימיות יכולות להיות מסוכנות גם לבריאות של בני האדם. בהדברות אינטנסיביות יש להתרחק מהבית או האזור של ההדברה, לעיתים אפילו לכמה ימים. לא מעט סכנות כרוכות במגע עם חומר ההדברה או נשימה שלו, ולכן שימוש בהדברה ירוקה מעניק לכם ראש שקט יותר ובטיחות בכך שאתם יכולים להישאר בסביבה ללא כל חשש.

גם אם מבצעים את ההדברה רק בחלק החיצוני של הבית ואוטמים את הבית לחלוטין, לעיתים זה לא מספיק. ולא רק זה, גם בעלי חיים ידידותיים וחיות מחמד יכולים להיפגע מהדברה כזו. לכן, אם אתם רוצים להכין את הבית שלכם לקיץ הקרוב עם הדברה איכותית ובטוחה, בין אם זו הדברת עכברים או כל הדברה אחרת, אין ספק כי הדברה ירוקה יכולה להתאים לכם.