לשירות אדיב ומקצועי בכל הארץ, אנא חייגו:  הראל 054-4800588  |  זיו 052-8776565

הרחקת עכברים באמצעים אורגניים לא ממיתים

אחת התשתיות החשובות ביותר במבנה היא ההדברה וההרחקה. ברם, כאשר אינכם סובלים מטפילים קלאסיים כמו נמלים, תיקנים וצרעות אלא צריכים להתמודד על בעלי חיים של ממש, כמו עכברים ואפילו חתולי רחוב שלדעתכם לא צריכים להיות בסביבה שלכם, ההמתה היא אירוע אכזרי, טראגי ולצערכם גם לא מאד יעיל. מחקרים הוכיחו כי בעוד הטפילים הקטנים באמת מפסיקים להגיע – בעלי החיים הגדולים ניחנים בזיכרון הדברתי והוא מפתח עבורם בשלבים חסינות מאותם חומרים קטלניים. הדור הבא של המכרסמים והחתולים יהיה רגיש פחות ובעוד מספר דורות (לא הרבה שזנות אדם קדימה) הם יוכלו ממש לחיות לצד החומרים הללו בלי אפילו לאבד את היכולת לנשום. לעומת זאת, הדברה ירוקה מאפשרת להם גם להישאר בחיים וגם לא לרצות לבוא לבית שלכם. כיצד הפלא הזה מתרחש. הכירו את השיטות שלנו להרחיק עבורכם את בעלי החיים הלא רצויים.

שימוש במכשיר תדר אולטרסוני

מכשיר להרחקת חתולים ועכברים הנו בשימוש כבר לא מעט שנים אבל הטכנולוגיה רק הולכת ומתעצמת. התדר האולטרסוני של המכשיר אינו מורגש עבור האוזן האנושית, אבל חתול הרחוב והעכבר בהחלט שומעים אותו ונחרדים. מבחינתם, זה כמו שאדם רגיל יוצב ליד מוניטורי האזנה ענקיים בשעה שמופיעים או מנגנים בפול ווליום. רמת החרשה כזו גורמך להם לאבד עשתונות, לאבד כיוון וגם נתיב הבריחה שלכם קשה מאד לתכנו. הם קופאים על שמריהם ועוזבים בהדרגה את דירתכם. ברגע שהצליחו לעזוב הם לעולם לא ישובו לבקר אצלכם שוב.

הנאה מסביבה ביתית שקטה וללא אורחים בלתי קרואים

כאשר אתם מתקינים בבתיכם מכשיר להרחקת חתולים ועכברים בעל תדר אולטרסוני, התופעה של עכברי וחתולי הרחווב לא תישנה בזמן הקרוב. אנשים מסוימים גורסים שלא צריך לעשות דבר כי החתולים בסופו של דבר צדים את העכברים אבל לא ניתן לבסס על כך חיי-מגורים שגרתיים כי אין בטוחה שהנתיבים שלהם זהים. הדרך הטובה ביותר להתמודד עם תופעת בעלי החיים הלא רצויים היא באמצעות הרחקה אורגנית. הרחקת עכברים וחתולי רחוב בתדר אולטרסוני היא שיטה בדוקה לפתרון הבעיה וחזרה לשגרת חיים מלאה, ללא רעשים והוואי טורדני מצידם. בכך, תוכלו להחזיר לעצמכם את השלווה בימי המגורים וליהנות מהם כמו בעבר.